"Недоволни клиенти има винаги, навсякъде по света, във всички ресторанти и хотели. При нас разликата е, че ние им обръщаме внимание..."

   В началото никой не вярваше, че България и по-конкретно град Бургас, е подготвен за иновативен продукт като Гранд Хотел и СПА Приморец. За две години усилена работа привлякохме в България и в нашия град над 8 000 чуждестранни туристи, сред които такива, дошли за профилактика и лечение на различни видове заболявания, посредством благотворното въздействие на българската лечебна кал. Близо 90 % от нашите гости са дали висока оценка за обслужването и предлаганите услуги, а 50 % от тях вече са редовни клиенти на хотела. На българското Черноморие има хиляди сгради, категоризирани като хотел. Да стопанисваш и управляваш Гранд Хотел и СПА Приморец обаче, е предизвикателство и огромна отговорност. Тук понякога гостите очакват неща, които и те самите не са виждали.

   Ние се стараем всичко да бъде на ниво и в синхрон, започвайки от посрещането, през храната и до релакса в СПА центъра. Ние първи изнесохме театъра извън типичните рамки и пренесохме известни български актьори в лукса на нашите зали, организирайки така наречения „кафе театър”. Продължихме с приноса ни към социалния живот на община Бургас, налагайки световноизвестната суши кухня в нашия Средиземноморски ресторант "Салини", организирахме концерти с виртуози на българската сцена като Лили Иванова и Васил Найденов, предложихме световноизвестни козметични продукти и технологии в СПА центъра, разположен на площ от 3000 кв.м. Изброеното по-горе е само част от случващото се в Гранд Хотел и СПА Приморец. Това, което ни отличава от останалите курорти е, че тук гостите се наслаждават на 7 км Морска градина, тишина и индивидуално отношение. Благодарим на корпоративните ни партньори, на всички, които ни гласуват доверие, на всички гости и колеги... Ние ще продължаваме да градим стандарт за Вас.