Гранд Хотел Приморец - Бургас

 

 

Тренировъчна програма 

Изготвена от нашия сертифициран фитнес треньор - Яни Димитров!

Фитнес програмата, изготвена за определен човек от сертифициран инструктор е максимално ефективна. Тя е съобразена с особеностите на конкретния клиент – начин на живот, свободно време, движение, навици, килограми. Натоварва ви по правилен за Вас начин, толкова, колкото трябва. Гаранция е, за правилна тренировка, достатъчно разнообразна и добре дозирана. Предлагаме на Вашето внимание примерна програма, изработена от един от фитнес инструкторите на Гранд Хотел и СПА "Приморец" - Яни Димитров!

Седмица 1

Тренировъчните дни са понеделник, сряда и петък.

Вторник, четвъртък и неделя са дни за пълна почивка.

Събота е ден за раздвижване във водна среда, плуване и възстановяване в СПА център "6th Sense".

Понеделник: Тренировките в първия ден от седмицата включват загрявка и вработващи упражнения, чиято цел е постепенно увеличение работоспособността на организма. Те са съчетани с кардио - ходене на пътека. Следва разпускане и внимателно разтягане на мускулатурата.

Сряда: Загрявка. Този път ще започнем с кардиото. Упражнението ще бъде на велоергометъра (колело). Времето е според възможностите, като е желателно да не е под 20 минути. Поддържа се умерено темпо. Следва разпускане и подготовка за плуване в закрития ни басейн. Добре е да се направят между 6 и 10 дължини в зависимост от индивидуалните възможности.

Петък: Загрявка. Тренировката продължава с ластици, които спомагат за еластичността на мускула и разтягат щадящо. мускулите. Следва кардио, този път на кростренажора, с продължителност от минимум 20 минути, като се поддържа умерено темпо. Следва разпускане и обстойно разтягане на цялата мускулатура.

Събота: Ден за раздвижване във водна среда. Предвидено е плуване – 2 x 6 до 8 дължини, според индивидуалните възможности. Следва релаксация в СПА център "6th Sense" / сауна, парна баня /, по възможност масаж.

Седмица 2

Тренировъчните дни ще бъдат отново понеделник, сряда и петък, а събота е ден за раздвижване във водна среда и възстановяване в СПА център "6th Sense".

Вторник, четвъртък и неделя са дни за пълна почивка.

Понеделник: Загрявка и раздвижване. Скачане на въже 10 минути. Следват упражнения за трицепс и гърди, познати като „кофички“, последвани от набиране широк хват, клекове и преса. Желателно е изпълнението на 3 или 4 серии, според индивидуалните възможности. Тренировката приключва с разпускане и разтягане.

Сряда: Загрявка. Раздвижване с гири (леки килограми) на всички части на тялото (по няколко серии), на горна мускулатура. Завършваме с ходене на пътека с наклон, за долна мускулатура. Следва разпускане и задължително разтягане, както и 6 до 10 дължини плуване.

Петък: Загрявка. Следва тренировка с мултитренажор с ленти T-Rex, който е щадящ, но много полезен и ефективен. На него се тренира със собствената тежест. Правят се упражнения за всички мускулни групи, с цел тяхната активизация. Тренировката завършва с високоефективния японски метод на тренировки „Табата“, разработен от доктор д-р Изуми Табата. Упражненията са комплексни, като всяко от тях се прави интензивно за период от 20 секунди, след което следват 10 секунди активна почивка.

Събота: Раздвижване и загрявка. Следват 2 x 6 до 10 дължини в басейна, по възможност различни стилове на плуване. Финалът за деня е релакс в СПА центъра на хотела, за възстановяване на организма и мускулатурата.

Седмица 3

Тази седмица ще протече в съотношение тренировка – почивка – 2:1, 2:2.

Понеделник и вторник ще тренираме, а сряда ще е ден за пълна почивка.

Четвъртък и петък ще имаме занимания, а събота и неделя почивка.

Понеделник: Започваме с хубава загрявка и раздвижване. Преминаваме към кръгова тренировка на уреди, обхващаща горна и долна мускулатура. Тя ще бъде 2 кръга, от 8 до 12 упражнения всеки, в зависимост от възможностите на клиента. Следва скачане на въже между 10 и 15 минути, с 1 – 2 кратки почивки. Приключваме с разпускане и разтягане.

Вторник: Загрявка и раздвижване, последвани от ОРУ или общо раздвижващи упражнения, с ластици. След тях продължаваме с изометрични упражнения, които ще повишат издръжливостта. Следва разтягане и плуване 8 до 10 дължини.

Четвъртък: Загрявка и раздвижване. Следва кръгова тренировка на уреди за раздвижване на горна и долна мускулатура, като този път кръговете са три,  от по 8 до 12 упражнения. Следва велоергометър, с минимална продължителност на тренировката от 15 минути. Финализираме с разпускане и разтягане.

Петък: Раздвижване и загрявка. Следват 2 x 8 до 12 дължини в басейна, по възможност различни стилове на плуване. Финализираме с разпускане и възстановяване в СПА центъра на хотела, по възможност масаж.

Правилната тренировка с професионалист е гаранция за успех. Изключително важно е да знаем какво да правим, кое е най-подходящо за нас, а не сами да изпълняваме различни неща, които не е ясно, доколко са ефективни и безопасни. Текущата програма, разработена от инструктор Яни Димитров е многокомпонентна, пълноценна и – примерна. Заповядайте, за да изготвим най-подходящия за Вас режим. Допълнително удобство в Гранд Хотел и СПА "Приморец" е наличието на басейн и СПА център, които също са актив, които нашите инструктори използват в полза на Вашата ефективна тренировка и възстановяване, по пътя към отличните здраве и перфектна форма.

 

Изтегли