Контакти
-
Уебсайт
Преди броени дни Мария Касимова-Моасе разкри тайните на бизнес общуването в Гранд Хотел и СПА Приморец. Еднодневното обучение под надслов "Бизнес етикет, поведение и протокол" съчета теория и практика в лекция с висока полезност и приложимост. Събитието беше подходящо не само за бизнес ръководители, но и за всички с желание да се развиват професионално и да общуват правилно в бизнес среда. Поради високия интерес на публиката, се обяви допълнителна дата, местата за която отново бяха изчерпани изключително бързо. Събитието се посети от представители на различни администрации и бизнеси, включително от други общини.
Обучението беше разчупена амалгама между теоретичните основи в областта, плътно подкрепени с реален опит, ситуации, визуални материали. Информацията се поднеси по много интересен, на моменти забавен начин, който отметна пластове притеснение и официалност от събитието, приобщи участниците и ги насърчи да се включват в подходящи моменти.
Специалистът по етикет и протокол Мария Касимова-Моасе представи систематично развитието на категориите през годините и системите от правила, на които те са подчинени. От Луи XIV, Кралица Виктория и Петър Велики - фокусът постепенно се измести към революциите на Първите дами на САЩ в по-нови времена. Участниците в обучението научиха много - от подредбата на гостите на официални събития, през редът по който се представят хората и се подава ръка при запознанство, до примери за режисирани грешки в устойчиви системи правила и силата на първото впечатление.
По време на лекцията Мария Касимова-Моасе сподели многобройни интересни случаи от обучението си в Minding Manners в Лондон, ISPD в Брюксел и Частна школа по класически европейски етикет в Париж, както и от работните си срещи у нас и в чужбина. Тя е и журналист с дългогодишна практика в различни издания, както и писател с две издадени книги. Харизмата ѝ на талантлив разказвач превърна обучението в лек, много приятен процес, при който човек учи неусетно правилата на успешното бизнес общуване, без по никакъв начин да губи от сериозността на материята.
Обучение "Бизнес етикет, поведение и протокол" е поредната стъпка на Гранд Хотел и СПА Приморец в посока осигуряване на полезни събития за Бургас и гостите на града. В този смисъл, 5-звездния хотел влиза в амплоато на будител, който осигурява възможност за развитие в различни направления. Събитийния календар на хотела включва не само развлекателни мероприятия, но и богата палитра културни форуми от различно естество.